[Skip to Content]
Countries

Find local office

Visit local website

Teknisk service

Hempel tekniske service tilbyr teknisk rådgivning til kunder over hele verden, for å sikre at deres overflatebehandlinger utføres så effektivt som mulig og at de vil yte som lovet.

Hos Hempel forstår vi at kundenes krav varierer fra region til region, og fra forretningsområde til forretningsområde. Derfor kombinerer vi omfattende kunnskap om forretningsområdet med fokus på kundens spesifikke behov, slik at vi kan tilby best mulige produkter og tjenester. Hemepels tekniske serviceteam hjelper deg med overflatebehandlingen hele veien, fra de første spesifikasjonene til påføring og vedlikehold. Vi har team over hele verden og kan derfor gi deg råd og støtte når og hvor du er.

Hvorfor du bør samarbeide med Hempels tekniske service?

  • Slik at dine egne folk kan fokusere på kjerneforretningene
  • Kostnadseffektiv fullføring av prosjekter til tiden
  • Unngå risikoen for at overflatebehandlingen svikter for tidlig
  • Fordelene ved å bruke den mest effektive påføringsmetode
  • Øke samlede avkastning på investeringen
  • Få ytelsesgaranti på bunnstoffs-og antikorrosjonssystemer.
+/-
  1. Mer enn 600 høyt kvalifiserte teknikere til tjeneste

    I et konkurranseutsatt miljø, er det nødvendig med mer enn teknologi. Du trenger de rette menneskene med de rette ferdighetene, kunnskapen, erfaringen og holdningene som gjør teknologien til en verdiskapende løsning. Det er på dette området at Hempel skiller seg ut. 620 høyt kvalifiserte rådgivere og teknikere – mer enn 70 prosent er FROSIO- eller NACE-sertifiserte – arbeider hver dag over hele verden med å optimalisere kunders prosjekter og sørge for at deres overflatebehandlinger oppfyller eller overgår forventningene. Arbeidet vårt inkluderer hjelp til effektiv påføring i samsvar med spesifikasjoner og beste malepraksis, holde alle parter informert om fremdriften i prosjektet og rådgivning om mulige forbedringer.
  2. Våre tjenester

    Målet vårt er å sikre at kundens prosjekt kjører så effektivt som mulig fra begynnelse til fullførelse. Det innebærer en lang rekke tjenester.

    Rådgivning før salg

    • Få de mest optimale tekniske spesifikasjonene og løsningene

    På stedet support

    • Rådgivning om forberedelse av overflate og påføring av belegg
    • Rådgivning om tekniske standarder, regelverk og fremgangsmåter

    Produksjonssupport

    • Prosessanalyser som reduserer påføringstiden, tørketiden og avfall

    Rapportering

    • Detaljert rapportering om prosjektets fremdrift og observasjoner

    Tilpasset vedlikehold

    • Vedlikeholdsmanualer
    • Retningslinjer som forlenger eiendelenes levetid
    • Tilstandsundersøkelser
    • Rådgivning om mulige fremtidige feil og rådgivning om forebyggende handlinger

    Oppfølgingsinspeksjoner

    • Inspeksjoner som sikrer at overflatebehandlingen fungerer som den skal

    Opplæring

    • Global opplæring og teknisk sertifisering for kunder og partnere

Kontakt

For mere informasjon, vennligst kontakt oss på

Verdiøkning for dine forretninger

HEMPEL tekniske service er den foretrukne partner i overflatebehandlings-industrien, fordi vi tilfører faktiske verdier til kundenes forretninger.